Sempena sambutan Deepavali, Noriah telah menganjurkan perjumpaan dengan member2 lama CPR...walaupun kebanyakan kami tinggal dalam satu kawasan yang sama, tetapi jarang berjumpa... so kami telah berkumpul dan makan2 di Hotel Impiana KLCC. Turut serta ialah Puan Zaitun, bekas guru disiplin CPR....kan kami dah jadi kawan..
Walaupun tak ramai, tetap kecoh...macam dulu2 jugak...nasib baik la kat Tonka Bean Cafe tu tak ramai orang tapi makanan mmg best...dari makan keledek rebus sampai la makanan barat dan harga pun berpatutan...enjoy sungguh makan2 sambil buka cerita lama dan terkini..

Mariani yang aku hanya kenal dalam facebook, macam model lak...masa sekolah dulu mmg aku tak perasaan dia coz bukan classmate aku, Sham (junior) pula tetap sama cam dulu2, student pandai yang selalu serba salah... Faezah mmg cam model....keep maintain....Ijan, Aini, Nora dan Noriah mmg selalu aku jumpa di gerai nasi lemak Nora depan rumah aku..Cuma yang tak datang ialah Yasnani, Azizah, Ija, Bedd, dan ramai lagi la yang sepatutnya datang...sibuk dengan urusan masing2. Puan Zaitun cam biasa la...bekas guru disiplin....ramai yang kenalnya...termasuklah ex-student CPR yang turut makan di situ...
Rasanya cuti seminggu USIM ini aku manfaatkan dengan bertemu semula dengan kawan2 lama...kerana semester depan penuh dengan kesibukan di SPADA dan ada kerjayang aku belum mulakan....

1 Comment:

  1. bimasirus said...
    @kum....moga bahagia ditempat baru.....ape yg dicari moga ade disane

Post a Comment